Į pagrindinį turinį »

+370 690-28233 Konsultacija: I-V 9.00-18.00
Rašykite mums Skype Me™! Informacija Pirkejui

PREKIŲ PRISTATYMAS

Internetinė parduotuvė eSalonas.lt dirba visą parą, ištisus 365 dienas per metus. Taigi Jūs galite prekes užsisakyti bet kuriuo patogiu būtent Jums laiku.

Gavę užsakymą, eSalonas.lt parduotuvės darbuotojai gali Jūsų nurodytu telefonu pasitikslinti užsakymo detales. Pateikę užsakymą, už prekes mokėkite tik gavę patvirtinimą, kad prekės tikrai yra sandėlyje ir pasieks Jus laiku. Užsakymas pradedamas vykdyti iškart, kai pinigai yra įskaitomi (patenka) į Pardavėjo sąskaitą. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Užsakymo įvykdymo laikas priklauso nuo apmokėjimo gavimo, o užsakymo pristatymo trukmė pailgėja tiek laiko, per kiek apmokėjimas už užsakymą yra įskaitomas į Pardavėjo sąskaitą. Jei prekė yra Lietuvos sandėliuose, paprastai prekių pristatymas užtrunka 1-5 dienų.

VISOJE LIETUVOJE PREKIŲ PRISTATYMAS KAINUOJA TIK 14,99 Lt !!!

PREKIŲ PRISTATYMAS YRA VISIŠKAI NEMOKAMAS, KAI PIRKIMO SUMA VIRŠIJA 1499 LT !!!

Pastaba: Pristatant prekes į Kuršių Neriją, taikomas papildomas 70 Lt mokestis. Dėl papildomos informacijos teirautis telefonu +370 690 28233 arba el.paštu info@esalonas.lt

Ką Pirkėjas turi žinoti, atsiimdamas savo prekes nurodytu užsakymo metu adresu:

  • Jūsų užsakymas bus pristatytas nurodytu adresu iki pat durų, jeigu siuntos svoris neviršija 30 kg. Kai siuntos svoris viršija 30 kg, Jums pageidaujant, galima užsakyti krovos darbų paslaugą. Dėl papildomos informacijos teirautis telefonu+370 690 28233 arba el.paštu info@esalonas.lt
  • Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą.
  • Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos išorinės išvaizdos pažeidimus, būtinai pažymėkite tai važtaraštyje bei dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos (prekių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
    • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
    • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu. Pasirašydami važtaraštyje ir nepateikdami jokių pastabų dėl prekės pažeidimo, Jūs sutinkate, kad prekė pristatyta kokybiška ir vėliau pretenzijų reikšti negalite.